dlfilecenter | بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی با کیفیت عالی

dlfilecenter | بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی با کیفیت عالی

dlfilecenter | بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی با کیفیت عالی

dlfilecenter | بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی

دسته: علوم تربیتی

بازدید: 10 بار

فرمت فایل: doc

حجم فایل: 26 کیلوبایت

تعداد صفحات فایل: 20

بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی
در مدارس راهنمایی بصورت فایل ورد قابل ویرایش در 20 صفحه

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

پژوهش حاضر با هدف بررسی رابطه بین ارزشیابی و پیشرفت تحصیلی دانش آموزان راهنمایی بر روی 64 دانش آموز و 64 معلم انجام گرفته است.

جهت گردآوری داده ها، 2 عدد پرسشنامه شامل سئوالات محقق ساخته، یکی ویژه دانش آموزان با تعداد 10 سئوال و دیگری ویژه معلم با تعداد 20 سئوال تهیه و اجرا شد، که بعد از تجزیه و تحلیل داده ها نتایج حاصل به شرح زیر می باشد:

اکثر دانش آموزان و معلّمان دوست دارند امتحانات به صورت کتبی برگزار شود زیرا این روش اضطراب دانش آموز را کاهش داده و نمره گذاری برای معلم را راحت تر می کند.

آنها معتقدند که ارزشیابی به شیوه ی کیفی و توصیفی بهتر است و برگزاری روش عملی و شفاهی ارزشیابی با مشکلاتی مواجه است. اکثر معلّمان از وضع موجود ارزشیابی راضی هستند که دلایل متفاوتی را برای آن می توان بیان کرد. ارزشیابی به صورت عملی و شفاهی در تشخیص مشکلات یادگیری فراگیران و رفع ابهامات جزئی آنها می تواند بسیار مؤثر باشد.

قیمت فایل فقط 8,800 تومان

پس از پرداخت، لینک دانلود فایل برای شما نشان داده می شود.

پرداخت و دانلود

برچسب ها : بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی , نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی , بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی , در مدارس راهنمایی

نظرات کاربران در مورد این کالا
تا کنون هیچ نظری درباره این کالا ثبت نگردیده است.


ارسال نظر

dlfilecenter | بررسی نگرش معلمان و دانش آموزان به شیوه های ارزشیابی در مدارس راهنمایی با کیفیت عالی